Bezchybné vedení účetnictví je klíčem k úspěšnému podnikání. Nejen že umožňuje bez problémů dostát všem zákonným povinnostem, ale zároveň také poskytuje vedení firmy zásadní informace důležité pro řízení podniku a plánování dalších obchodních či výrobních strategií. Neustálé změny v legislativě však kladou vysoké časové i finanční nároky na aktualizaci vzdělání podnikových účetních. Pro řadu firem je proto snazší a levnější cestou externí účetnictví. Profesionální účetní kancelář zajistí firmě kompletní účetní, případně také mzdovou agendu. Externí účetnictví je zárukou bezchybného účetnictví zpracovaného podle aktuálně platné legislativy.

Máte problémy s účetnictvím, chcete se zbavit starostí s úřady? Nabízíme vám pomoc v podobě rekonstrukce účetnictví . Zkontrolujeme a zkompletujeme vaše účetní doklady, zpracujeme odpovídající dokumentaci, opravíme chyby v přiznání či evidenci. Zkrátka uděláme vše proto, aby rekonstrukce účetnictví proběhla úspěšně a vy jste se bez starostí mohli dál věnovat svému podnikání.

Externí účetnictví pro firmy:

  • kompletní zpracování dokladů
  • kontrolu připravených podkladů
  • zpracování přiznání k DPH
  • sledování pohledávek a závazků
  • vedení evidence majetku a zásob
  • zpracování roční závěrky – Rozvaha, Výkaz zisků a ztráty, Příloha k účetní závěrce
  • zpracování přiznání k dani z příjmů
  • přípravu účetnictví k auditu
  • konzultace a řešení aktuálních problémů
  • rekonstrukce účetnictví
  • zpracování přiznání k dani silniční, z nemovitosti, převodu nemovitosti atd.
  • zpracování statistických výkazů
  • průběžné informování o hospodaření podniku
  • a další služby v rámci vedení účetnictví – Brno i jiné regiony