Bezchybné vedení účetnictví je klíčem k úspěšnému podnikání. Nejen že umožňuje bez problémů dostát všem zákonným povinnostem, ale zároveň také poskytuje vedení firmy zásadní informace důležité pro řízení podniku a plánování dalších obchodních či výrobních strategií. Neustálé změny v legislativě však kladou vysoké časové i finanční nároky na aktualizaci vzdělání podnikových účetních. Pro řadu firem je proto snazší a levnější cestou externí účetnictví. Profesionální účetní kancelář zajistí firmě kompletní účetní, případně také mzdovou agendu. Externí účetnictví je zárukou bezchybného účetnictví zpracovaného podle aktuálně platné legislativy.
Máte problémy s účetnictvím, chcete se zbavit starostí s úřady? Nabízíme vám pomoc v podobě rekonstrukce účetnictví . Zkontrolujeme a zkompletujeme vaše účetní doklady, zpracujeme odpovídající dokumentaci, opravíme chyby v přiznání či evidenci. Zkrátka uděláme vše proto, aby rekonstrukce účetnictví proběhla úspěšně a vy jste se bez starostí mohli dál věnovat svému podnikání.
Externí účetnictví pro firmy:
- kompletní zpracování dokladů
- kontrolu připravených podkladů
- zpracování přiznání k DPH
- sledování pohledávek a závazků
- vedení evidence majetku a zásob
- zpracování roční závěrky – Rozvaha, Výkaz zisků a ztráty, Příloha k účetní závěrce
- zpracování přiznání k dani z příjmů
- přípravu účetnictví k auditu
- konzultace a řešení aktuálních problémů
- rekonstrukce účetnictví
- zpracování přiznání k dani silniční, z nemovitosti, převodu nemovitosti atd.
- zpracování statistických výkazů
- průběžné informování o hospodaření podniku
- a další služby v rámci vedení účetnictví – Brno i jiné regiony